پزشکی و سلامت

ساخت وبلاگ

میکرودرم ابریژن چیست و چه فوایدی دارد

آیا می دانستید امروزه بسیاری از هزینه های خانم ها و آقایان در تمامی سنین اکثرا صرف کارها و عمل های زیبایی می شود؟ از آنجا که همه به داشتن پوستی سالم و شفاف اهمیت می دهند، میکرودرم پوست و صورت یکی از جدیدترین و بهترین این روش ها می باشد. که تصمیم داریم در ادامه به طور مفصل در ارتباط با اینکه میکرودرم چیست و چه مزایا یا معایبی دارد، صحبت کنیم.

 

میکرودرم ابریژن یا میکرودرمی چیست؟

روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرمی که به انگلیسی Microdermabrasion نامیده می شود؛ یک راه ترمیمی و کم تهاجمی است که برای احیا رنگ و بافت کلی پوست استفاده می شود. این کار می تواند ظاهر قسمت های آسیب دیده پوست؛ ناشی از نور خورشید، چین و چروک، خطوط ریز پیشانی یا خط خنده، لکه های ناشی از افزایش سن، اسکار آکنه (جای جوش)، ملاسما و سایر شرایط مربوط به پوست را بهبود بخشیده و ترمیم کند.

طی این روش از یک اپلیکاتور مخصوص با سطحی که دارای قابلیت سایندگی بوده استفاده می شود تا لایه بیرونی و ضخیم پوست را به آرامی متحول کرده و باعث جوان تر شدن آن شود.

میکرودرم ابریژن یک تکنیک متفاوت بوده که، ذرات ریز اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم را با مکش اسپری می کند تا نتیجه مشابه استفاده از سطح ساینده را به دست آورد.

میکرودرم ابریژن می تواند توسط یک متخصص پوست یا متخصص زیبایی در کلینیک ها انجام شود. اگرچه کیت های میکرودرم ابریژن خانگی هم وجود دارد، ولی این کیت ها به اندازه دستگاه های اختصاصی موثر نبوده و به عمق پوست نفوذ نمی کنند.

https://beautysuncenter.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

پزشکی و سلامت...
ما را در سایت پزشکی و سلامت دنبال می کنید

برچسب : میکرودرم ابریژن,میکرودرم, نویسنده : maralmah healthy بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 2:40

خبرنامه